יום ראשון, 4 בדצמבר 2011

כוחות הביטחון הרסו את בית כנסת במאחז 'גבעת גל אריה' באיתמר

לתמונות באתר HNN.
התגובות שלי (12, 13, 14, 15).
הנה תגובה 12: משתתף בצערכם. אבל... השטח עליו עמדו המבנים היה שלכם? 

... או שפשוט השתלטתם על שטח אדמה, כאילו הוא שלכם??? כאילו אין דין ואין דיין!!! דיי להתבכיינות ולהרגשת המסכנות. סוף מעשה, במחשבה תחילה. מה... אתם לא מכירים כבר את מדינת ישראל, והזרוע הצבאית/משטרתית שלה? מה... נולדתם אתמול? לא חבל על כל האנרגיות המבוזבזות והכספים היקרים שהולכים לאיבוד?? כואב לראות... אבל אתם, המתיישבים היקרים (באמת!!)... אתם, ורק אתם, אשמים!!! תנו לי לנחש... שעל אף מדיניות הממשלה הישראלית נגד יהודים... אתם עדיין משרתים בנאמנות קיצונית את המדינה, בצבא ובמשטרה, במנהל האזרחי, ובתפקידים ממשלתיים נוספים. נכון???
לא חסר מה וכמה לתרום לטובת האזרחים והחברה... לא חייבים ללבוש מדים... ולסייע, גם בעקיפין, בידי עוברי עבירה ומחריבי יישובים.
ראו מה אומר הרב פילבר.

והנה תגובה שכתבתי באתר אחר, על עניין אחר... אך אני מאמין שהכל שזור יחד: חבר'ה מתי תרימו את דגל התורה באמת… מעל דגל "מדינת ישראל ראשית צמיחת גאולתנו"… ותלמדו את העם מהי תורה וכיצד צריך לנהוג יהודי? עם על הרעש סביב "שירת נשים", לא שמעתי, לצערי הרב, מספיק קולות שאומרים ומדגישים שהבעיה איננה בנשים, אלא ב- "האזנה בכפייה" שמנסים להשית על שומרי התורה והמצוות. היה אפשר למנף את כל הרעש שנוצר לקידוש ה' משמעותי, למען יכירו וידעו כל יושבי תבל כי לך תכרע כל ברך…; לך, בורא עולם, אבינו שבשמים… ולא לפני הרמטכ"ל או ראש אכ"א.

>>> האשה הבכירה בצה"ל מתייצבת להגן על כבודן של הנשים: "נשים צריכות לשיר מעל לכל במה ובכל טקס" (ראו תגובה 31).

מתי יקום מישהו אמיץ, שיגן בחירוף-נפש על כבודם של היהודים, התורה, מסורת ישראל ובורא עולם???


בלי להתקפל, בלי לקבור הראש בחול, ובלי לשים אטמי אזניים?!?!?!

"בלי להתקפל" (דוגמא 1 מני לא מעטות, לצערי הרב):

ב- 17 לנובמבר נכתב: "הרב לבנון: אם צה"ל יחייב לשמוע שירת נשים – אמליץ לתלמידיי שלא להתגייס... משום שזה כבר לא יהיה צבא יהודי, והוא מצפה מבכירי הרבנות הצבאית להתפטר.
ב- 27 לנובמבר (עשרה ימים, בלבד, לאחר-מכן)... מציג הרב עמדה מרוככת יותר..."שירת נשים בצה"ל? רק עם אטמי אוזניים".

גם עניין
חקירת הרבנים, קשור לכל זה ושזור בכל הדיון הזה!!!
הנה 6 וחצי דקות (שנקטעות בסוף) מדברי הרב לבנון (אודיו).
 

הנה תזכורת קצרצרה מהספר "התקופה הגדולה" של מנחם כשר (פרק שני, עמוד כב'-כג'):
יש השואלים, איך אפשר שה' יתברך עשה לנו נסים על-ידי צבא הגנה לישראל בזמן שהעומדים בראש הם אנשים שאינם שומרים דת ישראל? ... התשובה היא, בזמן שעם ישראל בסכנה... השי"ת עושה להם נסים אפילו ע"י אנשים פורקי עול... וכן מצינו אצל ירבעם בן נבט (שניצח במלחמה)... וברד"ק: לא בשביל תשובה שעשו אלא שריחם (ה') עליהם כי ראה ענים"...
ע"כ מדבריו.

ומה למדנו מכל זה??
שאם היה ירבעם בן נבט בימינו... הרי העם הנאמן (הציוני-ממלכתי-דתי-לאומי), היה מעלה ומרומם אותו ל- "ראשית צמיחת גאולתנו", ורץ לסייע בידו לשלוט על עם ישראל ביד רמה, להתחנף ולכרכר לפניו...

והנה כמה מילים מדברי ישעיהו ליבוביץ' ז"ל:
... מדינת ישראל היום היא מדינתו של עם ישראל שרוב בניו כופרים-בעיקר, מחללי-שבת, בועלי נשים נכריות, אוכלי טרפות; וצה"ל הוא צבא שבו רס"ן שליט (שהוא מבחינת ההלכה פושע-ישראל, מפר-ברית ומשומד-להכעיס) זכאי להיות קצין ולפקד על חיילים יהודיים. כיבוש הארץ בידי צבא מדינת ישראל זו – זהו הישג לאומי של העם היהודי, אך אין לו משמעות דתית, ועם כיבוש הר-הבית בידי צבא זה התקיימה הנבואה: "ובני פריצי עמך יבואו בו וחיללוהו"..

בספר "ישעיהו ליבוביץ': על עולם ומלואו. שיחות עם מיכאל ששר... נשאל ליבוביץ': כלום אינך מגזים כשאתה משתמש בביטוי "יהודו-נאצי"? אתה באמת מאמין שאנחנו עלולים להידרדר עד למימדים של הנאצים?

על כך עונה ליבוביץ': כשאומה (בלשון הנאצים - 'הגזע') ועוצמתה הממלכתית נעשים ערכים עליונים, אין עוד מעצורים למעשי האדם. מנטליות זו רווחת גם בקרבנו... אני אומר זאת על כל חברה אנושית המקדשת את הלאומיות והממלכתיות. הנאצים שעוללו מה שעוללו הם בני אדם, וגם היהודים הם בני אדם".

עצוב וכואב.

2 תגובות:

  1. תמר ניזרי: "אנחנו לא רוצים להיות גוש קטיף 2" - וידיאו בלינק
    http://rotter.net/forum/scoops1/399822.shtml

    השבמחק
  2. מילואימניקים בתותחנים אולצו ללון עם בנות: ''חשבנו לקום וללכת''
    https://rotter.net/forum/scoops1/599222.shtml

    השבמחק