יום שלישי, 11 באוגוסט 2015

משקלים לא מאופסים / רמי לוי



"לֹא תַעֲשׂוּ עָוֶל בַּמִּשְׁפָּט בַּמִּדָּה בַּמִּשְׁקָל וּבַמְּשׂוּרָה" (פרשת "קדשים", ויקרא י"ט ל"ה).  כדי לסבר את האוזן על חשיבות העניין במסורת היהודית, והחיוב לדייק במידות ובמשקולות... ראה מאמר "צֶדֶק צֶדֶק תִּרְדֹּף / קווי יסוד באופי הלאומי היהודי".

בפעם המי-יודע-כמה... שוב נוכחתי לראות שהמשקל בקופה, אצל רמי לוי, לא מאופס.  עד היום, ה- "אפס" היה לרוב 0.005  ק"ג.  הפעם זה היה חריג, וה- "אפס" הראה 0.045 ק"ג.

במיוחד לאור העובדה שאני מודע לתקלה החוזרת הזו, אני בדר"כ מסתכל על המשקל לפני שהקופאית מתחילה להעביר המוצרים.  הפעם, לא הייתי מרוכז, וגיליתי את התקלה, רגע לפני התשלום... וביקשתי מהקופאית לזכות אותי על כל הירקות, לאפס את המשקל, ולחייב אותי כמו שצריך.

רמי לוי חייב לקחת אחריות על הנושא... ולוודא שהמשקלים מאופסים בכל חשבון.  על המנהלים בכל סניף לוודא שזה אכן קורה, ולא להטיל אחריות על הקופאיות שצריכות להיות עסוקות בשירות ללקוח.

ראו להלן את החשבונית.
החיוב הראשוני (השגוי) היה 14.93 ₪
החיוב השני (המדוייק יותר?!) היה 13.71 ₪
הפרש של 1.22 ₪ לרעת הלקוח.

אין שום סיבה, ואסור, שזה יקרה!!!


לקריאה נוספת:
-         הסל של "רמי לוי" נמוך בכ- 55% מ- "חביב" (אוקטובר 2014)



4 תגובות:

  1. העליתי הכתבה הנ"ל ב- 11 לאוגוסט... ובאותו יום שלחתי קישור וכמה דברי הסבר נוספים לרמי לוי. בין היתר כתבתי, שכשפניתי בעניין דומה, בפעם קודמת, לעובדים בקופה הראשית (באותו הסניף), נאמר לי (במילים האלה): אנחנו לא יודעים לאפס את המשקלים!!!

    ביקשתי הפעם שיעלו מודעות לעניין אצל הקופאיות, אחראי/ת קו קופות, ולכל הצוות... להתייחס ברצינות ומיד לטפל בבעיה הזו, כשהיא מובאת לידיעתם.

    12 לאוגוסט
    נציגת שירות לקוחות וקשרי קהילה מאשרת קבלת האימייל: "תודה על פנייתך", ואומרת "בטיפול".

    17 לאוגוסט
    הנציגה משיבה, תוך שהיא מכתבת את מנהל הסניף: צר לי על התקלה באיפוס המשקלים בסניף פתח תקווה. לדברי מנהל הסניף פעולת האיפוס נעשית פעמיים ביום. מדובר בלחיצת כפתור פשוטה. תמוה בעיניו מי השיב לך תשובה מוזרה זו והוא היה שמח מאוד, להתנצל ולדבר איתך.

    בתגובה כתבתי:
    ההתנצלות היעילה ביותר היא לוודא שהדבר הזה לא קורה שוב.

    והנציגה השיבה:
    לקחנו דבריך לתשומת ליבנו. נעשה הכל לשפר ולייעל. שנה טובה!

    * באותו יום (17.8)... ביקרתי שוב בסניף פ"ת, במסגרת הקנייה השבועית. כשהגיע תורי, הסתכלתי על המשקל, והצג הראה "Under" (כלומר, המשקל נמצא במינוס... כך שהפרשי המשקל הולכים להיות לטובתי). הפניתי את תשומת לבה של הקופאית, ושאלתי אותה אם היא מתכוונת לאפס את המשקל... והיא השיבה: "סמוך עליי, זו לא בעיה. המשקל מאופס".
    מצב כזה של משקל במינוס... עדיין לא ראיתי ברמי לוי.

    אחרי שקיבלתי את החשבון, שקלתי לדוגמא, במשקל של קופה לא פעילה, את העגבניות, הגמבה והגזר... והפרשי המשקלים הראו שהמינוס בקופה עמד על 65-70 גרם לכל ק"ג. הפעם, הרווחתי כמה אגורות... אבל גם זה לא מצב תקין. אפס צריך להיות אפס; אני לא רוצה שיקחו ממני, ולא רוצה לקחת מאחרים (אפילו מרמי לוי), שלא בצדק, מה שלא מגיע לי.

    בסיום הקניה, עברתי בין כל 14 הקופות... וכל 13 האחרות היו מאופסות כמו שצריך.

    השבמחק
  2. גם היום, הגענו לקופה... בסניף פ"ת, וצג המשקל הראה "Under" (כלומר, המשקל נמצא במינוס... כך שהפרשי המשקל הולכים להיות לטובתי). הפעם לא הפניתי את תשומת לבה של הקופאית.

    אחרי שקיבלתי את החשבון, שקלתי במשקל של קופה לא פעילה, את הגמבה והמלפפונים. הפרשי המשקלים הראו שהמינוס בקופה עמד על כ- 150 גרם!!!

    השבמחק
  3. לקוח רמי לוי: טעויות בשקילת הירקות כמעט עלו לי כ-40 שקל מיותרים
    http://rotter.net/forum/scoops1/259380.shtml

    השבמחק
  4. אתה בנאדם משועמם שאין לו כנראה חיים.. אני בטוח שיש לך הרבה תאקלים עם אנשים לאורך כל היום, לא רק עם רמי לוי.

    השבמחק