יום רביעי, 27 בפברואר 2013

"שנגיע לימים שכבוד האדם יחזור להיות ערך מוגן"




... כך אמר שר החינוך גדעון סער, בהתבטאות פומבית ראשונה התייחס שר החינוך למסמך שהופץ נגדו: "עברו עלי ימים לא קלים".

הו, הלוואי שכך יהיה... ורצוי שזה יהיה בהקדם האפשרי, שנגיע לימים שכבוד האדם יחזור להיות ערך מוגן.

אבל מה אתה עשית, כשעברו עליי ועל עוד אנשים פשוטים שכמוני "ימים לא קלים", וביקשנו את עזרתך, כשר החינוך?
האם "כבוד האדם" נוגע רק לשרים ואליטות?

באפריל 2009, פנינו אליך (תנועת אומ"ץ ואני, בנפרד)... בניסיון למנוע הענקת "פרס ישראל על מפעל חיים", באותה שנה, לפרופ' מרדכי שני... שאני ורבים אחרים נפגעו ממנו.  ורק השבת לי:
"בהמשך להתכתבות הקודמת העברנו את החומר שלך ללשכה המשפטית , כפי שידוע לי, נושא זה מצוי בתחום טיפולה".

היכן היית, שלוש שנים מאוחר יותר, במאי 2012, כשחברת מפלגתך, מירי רגב, הסיתה את הפורעים בדרום תל-אביב, ואמרה: "הסודאנים הם סרטן בגוף שלנו"?  האם "כבוד האדם" לא רלבנטי עבור סודאנים וקבוצות מוחלשות אחרות, במדינת ישראל?

אני תקווה, שמתוך המצוקה בה אתה שרוי כעת, תוכל, בעתיד, להיות קשוב יותר למצוקות אזרחי ישראל, בפרט... ובסובלנות לגבי שאר בני האדם, בכלל.  אצלנו לא מדובר במסמכים מזוייפים וחד-פעמיים... אצלנו מדובר במצוקות החיים האמיתיים, במדינת ישראל, יום-יום, שנה-שנה... יותר מידי זמן!!!


לקריאה נוספת:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה