יום רביעי, 27 בפברואר 2013

מתי לאחרונה עשית משהו בפעם הראשונה? (התפטרות מהעבודה)



לאחר כשמונה וחצי חודשי עבודה... בהיסוס ועם דפיקות-לב, מסרתי לידי המעסיק, היום, את מכתב ההתפטרות שלי (ראו בהמשך).  בפעם הקודמת שנפגשתי עם הבוס במשרדו, הייתה לפני כשבוע; הוא השתולל מכעס, צעק נורא, דפק בעוצמה על שולחן העבודה (זה היה ממש  מפחיד), ושלח חיצי-זעם כלפיי... שלא בצדק!

ערב קודם, אתמול, חשתי בהתרגשות מסויימת, לקראת המעמד הנדיר, בו אדם בוחר את עתידו (בסיעתא דשמיא, כמובן... ובהשגחה פרטית)... מאשר המעסיק מחליט זאת עבור העובד.  בשיחה במשרדו, הסכים המעסיק, לשמחתי, לשחררני, כבר למחרת.

(אנחה)... מצוקה 1... ומצוקה 2... ממחישים את חלק מהקשיים שהיו מנת חלקי.  ויש לי עוד מה לפרוק.

הנה ארבעה אתרים שהמידע בהם סייע לי להבין מה עליי לעשות, כדי להתפטר ע"פ החוק:
-         מספר עצות טובות


והנה המכתב שמסרתי היום למעביד:

בס"ד                                                                     27 לפברואר 2013

לכבוד,
@#$^$&%)&*%$#

הנדון: סיום עבודתי החל מתאריך ה- 8 לחודש מרץ 2013

הריני להודיע בזאת על התפטרותי מהעבודה.  ההתפטרות תכנס לתוקפה החל מיום 8 למרץ 2013, וזאת לאחר סיום ימי ההודעה המוקדמת, כמתחייב בחוק... אלא אם תחליט החברה לשחרר אותי קודם לכן.

אשמח להסדרת כל הקשור לזכויותיי בעת סיום יחסי עובד-מעביד בחברה, ובהם:
1.    אישור בכתב בדבר תחילתם וסיומם של יחסי עובד-מעביד, כחוק.
2.    פרטי קרן הפנסיה אליה הועברו הפרשות הפנסיה שנוכו ממשכורתי.

לסיכום, עבדתי עבורכם משך יותר משמונה חודשים, ואני מבקש להודות לך על האמון שנתת בי, כבר מהיום הראשון.  אני מודה לך על שאפשרת לי להועיל ולשכלל כמה תהליכים בעבודה, לטובת הסניף ועובדיו.

בברכה,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה