יום שלישי, 25 בדצמבר 2012

שירות לקוי. סופר-פארם



אחרי שסיפרתי דברים טובים על סופר-פארם... הנה קצת ביקורת:

לאחרונה, בשלוש הזדמנויות שונות, ועם שלושה נציגי שירות שונים, נתקלתי בתופעה מעצבנת ולא ראויה, בסניף סופר-פארם גבעת סביון (חב' "ורד הררי" בע"מ), בגני תקווה.

הנה דוגמא אחת: קנינו מוצרים, שהסה"כ בקופה היה אמור להיות, משהו כמו, 11.78 ₪.  אחרי שאיש השירות העביר המוצרים, הוא אמר לנו שהסך לתשלום הוא 11.70 ₪, בלבד.  שאלתי/אמרתי לאיש: "אתה בטוח שזה הסכום המדוייק??  והוא הסתכל במסך ואמר: "כן!", בנימה בטוחה והחלטית!

כך היה גם בפעמים האחרות, עם אנשי שירות נוספים, שהכריזו על הסה"כ לקניה, כשהם כבר מעגלים הסכום כלפי מטה.

הסברתי, לחבר'ה האלה... שהכרזתם על הסכום לתשלום, כשהם כבר מעגלים כלפי מטה, מטעה!!! כיוון, שאם אבחר לשלם בכרטיס אשראי או בצ'ק, הסך לתשלום איננו מעוגל כלפי מטה... ולכאורה ייצא שהלקוח, "כאילו", משלם יותר.

הסברתי לאנשי השירות, שהעיגול כלפי מטה, שסופר-פארם, ברוב נדיבותם מעניקים ללקוחות, זה רק בתשלום מזומן, ולא לכרטיסי אשראי או צ'קים.

נראה היה שההדרכה שקיבלו, לא הייתה ברורה דייה.

אחרי הפעם השלישית, פניתי לאחת האחראיות במשרד (מנהלת הסניף לא הייתה), והבאתי לתשומת-לבה את העניין.  הגב' הודתה לי, ואמרה שתטפל בזה בהקדם.

נראה מה יהיה בפעם הבאה שאבוא לשם לרכוש דבר מה...

בכל מקרה, נראה לי עצוב, שהחבר'ה האלה – אנשי השירות – כלל לא היו מודעים להטעיה שלהם ולמשמעותה, והיה נראה שהופתעו מהביקורת שלי!

הנציגה הבכירה ביקשה לרשום את שמי ומס' הטלפון שלי, כדי שהמנהלת תחזור אליי להודות לי, שהארתי את תשומת לבם לעניין... אולם, באופן לא מפתיע, אף אחד לא חזר אליי, עדיין (לא שיש לי צורך בזה).

"לא מפתיע"... עקב אירוע קודם, לפני כשבעה חודשים, שהיה לי עם מנהלת הסניף, שקשור לתשובה לשאלה: "מדוע לא התקבלתי לעבודה בסופר-פארם?"... שתשובה על כך, ופרטים נוספים, אנסה, בלי נדר, לנסח ברשומה אחרת, בעתיד.

תגובה 1:

  1. ב- 7 לינואר שלחתי לשירות הלקוחות של סופר-פארם את הקישור לרשומה הנ"ל + הדברים הבאים:

    היה נראה שהאחראית איתה דיברתי לקחה תלונתי ברצינות, והביעה נכונות לתקן... אולם, עברו שלושה שבועות... וביום שישי האחרון, כשרכשתי דבר מה... אמרה הקופאית והכריזה על סך הקנייה... כשהיא, שוב, מעגלת הסכום כלפי מטה... בלי לראות כלל את אמצעי התשלום. לקוח אחר... אם היה משלם בכרטיס אשראי... היה רואה לפתע בקבלה, שהוא חוייב יותר ממה שנתיגת השירות הכריזה... והיה רוטן - ובצדק!
    הלא תסכימו?

    התגובה מ- "מחלקת פניות שרות הלקוחות" של סופר-פארם הגיעה כבר ביום למחרת (8 לינואר), כדלהלן:

    שלום רב,
    אנו מודים לך על פנייתך.
    מיד עם שליחת המייל העברנו אותו לטיפול הנהלת הסניף. דאגתי לחדד את העניין בקרב הנהלת הסניף, על מנת שיבהירו את הנהלים וידגישו אותם בקרב העובדים. בעיקרון הקופאית אמורה לומר את המחיר המקורי, אלא אם היא שאלה או ראתה באיזה אמצעי תשלום אתה משלם. כמובן, שאם הייתה טעות היינו דואגים להחזיר את ההפרש. תודה על שהסבת את תשומת לבנו לנושא.



    >> ובכן, נקווה שאכן ההנחיות יקלטו, ולא נאלץ לחוות את התקלה הזו שוב.

    תודה רבה לסופר-פארם על המענה והטיפול, החיובי, המהיר, והאדיב.

    השבמחק