יום רביעי, 13 ביוני 2012

מגיש "המילה האחרונה" השווה את האסלאם לווירוס


העיתונאי עפר שלח כותב היום במעריב נגד אברי גלעד, לאחר שהאחרון השווה אתמול את האיסלאם לווירוס בתוכנית "המילה האחרונה" בגלי צה"ל.

גם אני האזנתי לתכנית, ושמעתי את השיחה בין שני המגישים, והזדעזעתי!!!
בשלב מסויים, פשוט סגרתי את הרדיו.
זה היה בלתי נסבל לשמוע את הגזענות הזו.
אפשר לומר, שאפילו הופתעתי.

עצוב מאוד!

היום, 13 ליוני 2012... בתכנית
"עושים צהרים" עם יעל דן בגלי צה"ל, אמר אלי ויזל, על גירוש הפליטים, בעוד הוא מדגיש שאין בידיו את כל המידע בעניין:
"אני הייתי פליט. יש לי ממש ניסיון של פליט. וזכרונות של פליט. לכן אני באופן אוטומאטי תמיד לצד הפליטים. מבחינה פסיכולוגית, מבחינה מוסרית-אישית אני בעד... ישראל כמדינה צריכה להיות יוצאת מן הכלל שהיא הומאנית יותר, אנושית יותר, ממדינות אחרות. איך לבצע את זה? תשאלי את ראש הממשלה. קודם כל, העיקרון צריך להיות נדיבים. אם אי אפשר, צריך לעבוד על השכל היהודי, על המוח היהודי, הרגישות היהודית..."


המציאות לא פשוטה. האנשים האלה כאן, כי מדינת ישראל הפקירה את הגבול שלה עם מצרים. האנשים האלה כאן, וחייבים להתנהג איתם כמו בני אדם.

כל הדיבורים הגזעניים נגד האוכלוסיה הזו, וגירושם... מזכירים לי ימים אפלים וקשים בתולדות העולם והעם היהודי;

אסור לעשות שום מעשה שיזכיר "לנו" את אירועי העבר. אסור "לנו" לנהוג בבני אדם אחרים, כמו שעשו לנו. לעצור אנשים ברחוב... לתת להם לחיות בפחד מפני אנשי החוק... לחפש אותם במקומות העבודה... לגרום להם לברוח ולהסתתר... להרגיש נרדפים... לפרוץ לבתי העסק שלהם ולגרום נזקים לרכוש... לדבר אליהם ועליהם בחוסר-כבוד, בזלזול, בבוטות, בגזענות.

אסור לעם ישראל להיות שותף להתנהגות כזו!!!
ההפגנות והמחאות חייבות להיות מופנות אך ורק כלפי השלטון ונציגיו בירושלים וכד', שבמקום לשמור על העם... הפקירו ומפקירים את העם.

אסור "לנו" להשתלח איש ברעהו!לקריאה נוספת:
- ישראל 2012: "
ליל הבדולח תוצרת ישראל" (הפגנה אלימה נגד זרים בדרום תל-אביב)- מאי 2012. תל-אביב, ישראל: נבחרי ציבור ישראליים (יהודיים??) מחממים את האווירה. ח"כ מירי רגב: "הסודאנים הם סרטן בגוף שלנו". ח"כ דני דנון: "גירוש עכשיו". ח"כ מיכאל בן-ארי: "סודנים לסודן!"
- אוגוסט 2010:
אלי ויזל על גירוש ילדי העובדים הזרים: זה הלב היהודי? חתן פרס נובל לשלום ביקר את החלטת הממשלה לגרש 400 ילדים של עובדים זרים. "לתומי חשבתי שאנחנו רגישים לסבלם"
- "מהות אהבת רעים הוא שיהיה האדם אוהב כל מין האנושי יהיה מאיזה עם שיהיה..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה